max. 7.743,-bruto per maand (40-urige werkweek)
36 - 40 uur
WO-opleiding
hybride werken mogelijk
Jouw nieuwe baan
Jouw rol
Vanuit een onafhankelijke positie toets je strategie, plan- en besluitvorming. Je hanteert hierbij een positief kritische instelling, maar bent ook een verbindend gesprekspartner die zo nodig ook hands-on is. Je werkt op het snijvlak van bestuur, toezichthouders en management. Onze afdeling control wordt opnieuw vormgegeven. Als manager control ben je de drijvende kracht achter de verdere ontwikkeling van deze (kleine) afdeling.
Wat ga je doen?
Je:
- geeft leiding aan twee business controllers. Daarnaast ben je onderdeel van het MT en vervul je een belangrijke rol als adviseur en sparringpartner van de Raad van Bestuur.
- biedt deskundig advies en begeleiding bij complexe sturings- en beheersingsvraagstukken en bent verantwoordelijk voor het opzetten, handhaven en verbeteren van een robuust Internal Control Framework.
- initieert en coördineert de planning- & controlcyclus om de organisatiedoelen te realiseren.
- draagt zorg voor het opleveren van periodieke rapportages aan management, Raad van Bestuur en Raad van Commissarissen.
- fungeert als onafhankelijk adviseur als vraagbaak voor de gehele organisatie betreffende het strategisch financieel beleid en de naleving van wet- en regelgeving.
- waarborgt de betrouwbaarheid van financiële informatie en adviseert op transparante wijze over mogelijke risico's en compliance-kwesties voor de organisatie.
- legt direct verantwoording af aan de Raad van Bestuur.
Waar kom je terecht?
- je komt bij SBOH werken, in gebouw 't Hart in Utrecht. Wij zitten op de 3e en 4e etage.
- je krijgt ruim 50 leuke collega's.
- de afdeling control (op de 4e etage) bestaat uit een klein team.
- je werkplek heeft een mooi breed beeldscherm. Ideaal om meerdere programma's naast elkaar open te hebben staan.
- de koffie is lekker. En mocht je van thee houden, er is keuze genoeg.
Wat bieden wij
- een dienstverband voor een jaar; bevalt het van beide kanten dan wordt deze omgezet in onbepaalde tijd.
- het salaris is maximaal € 7.743,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur in de week).
- een vakantie-uitkering van 8,33% en een eindejaarsuitkering van 8,33%.
- een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, zoals een goede reiskostenregeling, een maandelijkse netto vergoeding van maximaal 45 euro voor een sportabonnement en veel vrije dagen (werk je 40 uur per week dan heb je maar liefst 208 uur verlof plus 112 extra vrije uren per jaar).
- hybride werken is mogelijk voor een dag in de week.
- naast hard werken is er ook tijd voor ontspanning. Zoals een kantoorborrel, een jaarlijks uitje en iedere dinsdag kan je meedoen met een pilatesles.
Wat breng jij in
Je:
- hebt een WO werk- en denkniveau en bij voorkeur een afgeronde WO-opleiding, bijvoorbeeld richting finance & control, economie en/of bedrijfseconomie.
- beschikt over ruime kennis van en aantoonbare ervaring met planning & control processen, in- en externe verslaglegging en risicomanagement.
- hebt ervaring met procesmatig werken, denken en doen.
- hebt ervaring in de rol van adviseur en de ambitie leiding te (gaan) geven.
Verder ben je:
- resultaatgericht
- integer, je handelt eerlijk, ethisch en verantwoordelijk in alle aspecten van je werk
- analytisch
- communicatief (zowel schriftelijk als mondeling)
- strategisch denkvermogen
- verbindend
Solliciteren
Ben je enthousiast over deze functie? Wij nodigen je van harte uit om te solliciteren: ongeacht je leeftijd, gender, culturele achtergrond, van wie je houdt en wat je gelooft. Werken in een divers team maakt het werk leuker en zorg voor mooie resultaten in de samenleving. Het inwinnen van referenties en een diplomacheck maken deel uit van de procedure. Een (selectie)assessment kan deel uitmaken van de procedure.
Je kunt tot en met maandag 13 januari solliciteren via de website van ADJ.
Vragen
Heb je vragen, neem dan contact op met Ronald Gaartman, ronald@adj.nl / 06 22 23 36 04 of
Emilia Walhout, emilia@adj.nl / 06 27 90 69 44.