3.372,- tot 4.797,- bruto per maand (40-urige werkweek)
32 - 40 uur
MBO+/HBO-niveau en MBA-diploma
hybride werken mogelijk
Jouw nieuwe baan
Wat ga je doen?
Als medewerker financiën draag je samen met de afdeling zorg voor adequate en zorgvuldige uitvoering van de financiële administratie.
Je:
- voert de financiële administratie uit met een breed pakket aan terugkerende wekelijkse en maandelijkse taken.
- stelt periodieke rapportages en analyses op ten behoeve van de jaarrekening en kwartaaloverzichten.
- signaleert knelpunten en doet verbetervoorstellen.
- verstrekt informatie aan in- en externe belanghebbenden.
Waar kom je terecht?
- je komt bij SBOH werken, in gebouw 't Hart in Utrecht. Wij zitten op de 3e en 4e etage.
- je krijgt ruim 50 leuke collega's.
- team financiën valt onder de afdeling dienstverlening.
- je werkplek heeft een mooi breed beeldscherm. Ideaal om meerdere programma's naast elkaar open te hebben staan.
- de koffie is lekker. En mocht je van thee houden, er is keuze genoeg.
Wat bieden wij
- een dienstverband voor een jaar; bevalt het van beide kanten dan wordt deze omgezet in onbepaalde tijd.
- een salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de € 3.372- tot 4.797, - bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur in de week).
- een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, zoals een maandelijkse netto vergoeding van maximaal 45 euro voor een sportabonnement en veel vrije dagen (werk je 40 uur per week dan heb je maar liefst 208 uur verlof plus 112 extra vrije uren per jaar).
- 8,33% vakantie-uitkering en 8,33% eindejaarsuitkering.
- een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer.
- gezelligheid: wij organiseren regelmatig koffiemomenten, kantoorborrels, jaarlijks gaan we een weekend op stap met elkaar en je kunt meedoen met pilatesles op dinsdag.
- hybride werken is mogelijk voor een dag in de week.
Wat breng jij in
Je:
- hebt minimaal MBO+/HBO werk- en denkniveau aangevuld met een MBA-diploma.
- hebt minimaal twee en maximaal vijf jaar werkervaring op het gebied van algemene financiële administratie.
- bent en blijft proactief op de hoogte van relevante wet- en regelgeving.
- bent een kei met Excel.
- hebt ervaring met relevante financiële applicaties.
- kennis hebben van Business Central is een pré.
- neemt makkelijk initiatief en communiceert op een prettige maar duidelijke wijze zowel mondeling als schriftelijk.
- bent een teamspeler maar kan ook goed zelfstandig werken en bent betrokken bij je collega's en de organisatie.
- voelt je verantwoordelijk en handelt daar ook naar op een proactieve slagvaardige manier.
Vragen
Wil je meer weten over deze functie, dan kun je contact opnemen met Henk van Beest, teammanager financiën via 030 227 27 47. Mocht je nog iets willen weten over de procedure, dan kun je contact opnemen met Marcel Harms, HR-adviseur, via 06 1205 0289.
Het kan zijn dat we een referentie- en diplomacheck doen. Acquisitie stellen we niet op prijs.
Solliciteren
Als jij vindt dat deze functie bij je past, nodigen we je van harte uit om te solliciteren: ongeacht je leeftijd, gender, culturele achtergrond, van wie je houdt en wat je gelooft. Werken in een divers team maakt het werk leuker en zorg voor mooi resultaten in de samenleving.
Wij ontvangen je sollicitatie graag via onderstaand formulier. Maar je kunt ook jouw motivatie en cv sturen naar hr@sboh.nl.