3.095,- tot 4.414,- bruto per maand (40-urige werkweek)
32 - 40 uur
MBO+/HBO werk-/denkniveau
hybride werken mogelijk
Jouw nieuwe baan
Wat ga je doen?
Je:
- controleert diverse personele aanvragen, zoals in- en uitdiensttredingen, stages, arbeidsduur, ouderschapsverlof, zwangerschapsverlof, ziek-/herstelmeldingen e.d.
- controleert en verwerkt verschillende mutaties die betrekking hebben op het dienstverband en de opleiding van aios.
- zorgt samen met je collega's voor de bijbehorende correspondentie en berichtgeving richting diverse instanties en collega's.
- controleert en verwerkt declaraties (zoals reiskosten en onkostenvergoedingen) en waar nodig heb je hierover contact met de aios.
- beantwoordt tussendoor vragen per e-mail en telefoon.
- werkt mee aan projecten die het werk van aios-service raken.
- kunt, als je dat leuk vindt, aanwezig zijn op een beurs of een informatiepraatje houden voor nieuw startende aios.
Waar kom je terecht?
- je komt bij SBOH werken, in gebouw 't Hart in Utrecht. Wij zitten op de 3e en 4e etage.
- je krijgt ruim 50 leuke collega's.
- team aios-service met 13 collega's zit op de 4e etage en valt onder de afdeling dienstverlening.
- je werkplek heeft een mooi breed beeldscherm. Ideaal om meerdere programma's naast elkaar open te hebben staan.
- de koffie is lekker. En mocht je van thee houden, er is keuze genoeg.
Wat maakt ons werk uniek?
- wij zijn werkgever op afstand. Daardoor werk je bijna alles af via ons personeelssysteem Business Central (van MySolution), per mail en/of telefoon.
- gezien de hoeveelheid aios die we in dienst hebben, zijn we bezig om processen te verbeteren, zo goed mogelijk te optimaliseren en waar mogelijk te automatiseren waardoor we foutloos, tijdig en correct alles kunnen verwerken. Naast het dagelijks werk, denk je actief mee over het slimmer uitvoeren van ons werk. Hierin kunnen we jouw inzichten en expertise zeker goed gebruiken. Daarnaast is er een extra dimensie, omdat de aios tijdens het dienstverband de opleiding volgt en stage loopt en we dus ook met partijen als opleidingsinstituten en -instellingen contact hebben.
Wat bieden wij
- een dienstverband voor een jaar; bevalt het van beide kanten dan wordt deze omgezet in onbepaalde tijd.
- een salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de € 3.095,- tot € 4.414, - bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur in de week).
- een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, zoals een maandelijkse netto vergoeding van maximaal 45 euro voor een sportabonnement en veel vrije dagen (werk je 40 uur per week dan heb je maar liefst 208 uur verlof plus 112 extra vrije uren per jaar).
- 8,33% vakantie-uitkering en 8,33% eindejaarsuitkering.
- een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
- gezelligheid: wij organiseren regelmatig koffiemomenten, kantoorborrels, jaarlijks gaan we een weekend op stap met elkaar en je kunt meedoen met pilatesles op dinsdag.
- hybride werken is mogelijk voor een dag in de week.
Wat breng jij in
Je:
- hebt ruime administratieve werkervaring, bij voorkeur in een soortgelijke functie op het gebied van (complexe) personeelsadministratie.
- bent klant- en servicegericht en vindt het leuk om in je functie veel administratieve werkzaamheden te verrichten.
- beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
- begrijpt dat jouw werk onderdeel is van een groter geheel en dat dit dus ook gevolgen verderop in het proces kan hebben als er fouten worden gemaakt, denk aan de salarisadministratie of facturatie. Check, dubbelcheck is voor jou niet meer dan logisch, niet alleen voor je eigen werk maar ook samen met jouw collega’s. Daar waar jij verbeteringsmogelijkheden ziet schroom je niet om dit aan te geven en waar mogelijk zelf op te pakken.
- bent accuraat, ook als het drukker is.
- hebt een MBO+/HBO werk- en denkniveau.
Vragen
Wil je eerst nog wat meer informatie over deze functie? Dat kan natuurlijk. Neem dan contact op met Nienke van Zadelhoff, teammanager aios-service via telefoonnummer 030 227 27 18 of mail via n.vanzadelhoff[at]sboh.nl. Kijk ook op www.sboh.nl voor meer algemene informatie over onze organisatie. Mocht je nog iets willen weten over de procedure, dan kun je contact opnemen met Marcel Harms, HR-adviseur, via 06 1205 0289.
Solliciteren
Ben je enthousiast over deze functie? Tof, wij nodigen je van harte uit om te solliciteren: ongeacht je leeftijd, gender, culturele achtergrond, van wie je houdt en wat je gelooft. Werken in een divers team maakt het werk leuker en zorg voor mooi resultaten in de samenleving.
Wij ontvangen je sollicitatie graag via onderstaand formulier. Maar je kunt ook jouw motivatie en cv sturen naar hr[at]sboh.nl.