content header

daadkrachtige secretaresse Raad van Bestuur

Wil jij een afwisselende baan ter ondersteuning van de voorzitter Raad van Bestuur? Ben jij een proactieve, daadkrachtige en ervaren secretaresse? Dan zijn wij op zoek naar jou! De sollicitatieprocedure loopt via Espaz. Hier kun je zien of deze functie bij je past.

max. 5.500,- bruto per maand (40-urige werkweek)

32 - 40 uur

HBO werk- en denkniveau

hybride werken mogelijk

Jouw nieuwe baan

Als secretaresse van de Raad van Bestuur creëer je, samen met twee collega’s, een efficiënt en gastvrij secretariaat. Jij bent verantwoordelijk voor de secretariële en organisatorische ondersteuning van de Raad van Bestuur. Primair ondersteun je de voorzitter. Het is een veelzijdige en dynamische functie waarbij veel contact is met interne- en externe relaties.

Als rechterhand van de voorzitter Raad van Bestuur master jij de complexe agenda. Je bent van alles op de hoogte. Je bent het eerste aanspreekpunt voor in- en externe relaties waar het de agendazaken van de voorzitter betreft. Je krijgt energie van het zorgvuldig voorbereiden en bewaken van de ondersteunende processen zodat deze als vanzelf lopen. Daarnaast werk je nauw samen met jouw leidinggevende, de bestuurssecretaris. Je ondersteunt haar onder andere met betrekking tot de werkzaamheden in verband met de Raad van Commissarissen. Een afwisselende functie met een grote mate van dynamiek ter ondersteuning van twee gedreven, mensgerichte professionals die graag in teamverband werken. Een pareltje van een job! Jouw nieuwe job?!

Wat ga je doen?

  • voeren van het agendabeheer (complex). Plannen, maken en voorbereiden van afspraken. Zowel in- als extern.
  • opstellen van jaarplanningen en agenda's voor vergaderingen. 
  • ondersteunen van de Raad van Commissarissen en commissies (o.a. op het gebied van overleggen).
  • plannen en organiseren van vergaderingen en bijeenkomsten. 
  • notuleren van vergaderingen, opstellen van actie- en besluitenlijsten.
  • bewaken van te nemen acties. 
  • fungeren als eerste aanspreekpunt voor in- en externe relaties. 
  • verwerken van de (email)correspondentie.
  • beheren van documenten.
  • voorbereiden van reisschema's en maken van reserveringen.
  • bijhouden van het relatiebestand van de voorzitter Raad van Bestuur.

Waar kom je terecht?

  • je komt bij SBOH werken, in gebouw 't Hart in Utrecht. Wij zitten op 3e en 4e etage.
  • je nieuwe werkplek is heel goed bereikbaar met het OV en eigen vervoer.
  • jouw afdeling bestuurszaken (op de 4e etage) bestaat uit vier personen.
  • je werkplek heeft een mooi breed beeldscherm. Ideaal om meerdere programma's naast elkaar open te hebben staan.
  • de koffie is lekker. En mocht je van thee houden, er is keuze genoeg.

Wat bieden wij

  • een dienstverband voor een jaar; bevalt het van beide kanten dan wordt deze omgezet in onbepaalde tijd.
  • een salaris, afhankelijk van opleiding en ervaring, is maximaal € 5.500,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur in de week).
  • een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, zoals een maandelijkse netto vergoeding van maximaal 45 euro voor een sportabonnement, veel vrije dagen (werk je 40 uur per week dan heb je maar liefst 208 uur verlof plus 112 extra vrije uren per jaar) en een pensioenregeling.
  • 8,33% vakantie-uitkering en 8,33% eindejaarsuitkering.
  • een reiskostenvergoeding van 0,23 cent per kilometer.
  • gezelligheid: wij organiseren regelmatig koffiemomenten, kantoorborrels, een jaarlijks uitje met elkaar en je kunt meedoen met pilatesles op dinsdag.
  • hybride werken is mogelijk voor een dag in de week.

Wat breng jij in

Je hebt: 

  • een HBO werk- en denkniveau.
  • een aantal jaren relevante ervaring opgedaan in een soortgelijke functie.
  • ruime ervaring met MS Office.
  • een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • gevoel voor verhoudingen, organisatiesensitief.

Verder ben je:

  • een rustig, open persoon met prettige communicatieve vaardigheden.
  • stressbestendig, goed in het behouden van overzicht en het stellen van prioriteiten.
  • gestructureerd en accuraat.
  • proactief, een loyale teamplayer.

Solliciteren

De sollicitatieprocedure loopt via Espaz. Klik hier voor de details en direct solliciteren op de website van Espaz.

Vragen

Heb je vragen, neem dan contact op met Espaz via 088 999 89 99 of vacatures@espaz.nl. Zij staan je graag te woord. Reacties die wij zelf ontvangen, sturen we door aan Espaz en worden meegenomen in hun procedure.

Op de hoogte blijven van SBOH?

Meld je aan voor SBOH-nieuws!