content header

senior medewerker personeelsadministratie

Als senior medewerker personeelsadministratie voer je samen met je collega's van team aios-service de volledige personeelsadministratie uit voor alle aios bij ons in dienst. Zoek je een unieke plek waar je jouw talenten kan inzetten voor de nieuwe generatie zorgprofessionals? Dan maken we graag kennis met jou!

3.565,- tot 5.071,- bruto per maand (40-urige werkweek)

32 - 36 uur

HBO werk-/denkniveau

hybride werken mogelijk

Jouw nieuwe baan

Wat ga je doen?

Je:

  • voert de volledige personeelsadministratie uit voor de 3.500 aios die bij ons in dienst zijn. 
  • bent, naast het uitvoeren van reguliere taken op het gebied van personeelsadministratie, verantwoordelijk voor het fungeren als aanspreekpunt voor collega's en het ondersteunen bij complexe vraagstukken, het verbeteren van processen en het opstellen van rapportages. 
  • draagt bij aan het ontwikkelen van het team en het begeleiden van minder ervaren collega's.

Waar kom je terecht?

  • je komt bij SBOH werken, in gebouw 't Hart in Utrecht. Wij zitten op de 3e en 4e etage.
  • je krijgt ruim 50 leuke collega's.
  • team aios-service met 13 collega's zit op de 4e etage en valt onder de afdeling dienstverlening.
  • je werkplek heeft een mooi breed beeldscherm. Ideaal om meerdere programma's naast elkaar open te hebben staan.
  • de koffie is lekker. En mocht je van thee houden, er is keuze genoeg.

Wat maakt ons werk uniek?

  • wij zijn werkgever op afstand. Daardoor werk je bijna alles af via ons personeelssysteem Business Central (van MySolution), per mail en/of telefoon. 
  • gezien de hoeveelheid aios die we in dienst hebben, zijn we bezig om processen te verbeteren, zo goed mogelijk te optimaliseren en waar mogelijk te automatiseren waardoor we foutloos, tijdig en correct alles kunnen verwerken.
  • De aios zo goed mogelijk ondersteunen en zorgen dat hun periode in dienst bij SBOH zo soepel mogelijk verloopt, is daarnaast een van onze speerpunten.
  • naast het dagelijks werk, denk je actief mee over het slimmer uitvoeren van ons werk. Hierin kunnen we jouw inzichten en expertise zeker goed gebruiken. 
  • omdat de aios tijdens het dienstverband de opleiding volgt en stage loopt en hebben wij dus ook met partijen als opleidingsinstituten en -instellingen contact. 

Wat bieden wij

  • een dienstverband voor een jaar; bevalt het van beide kanten dan wordt deze omgezet in onbepaalde tijd.
  • een salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de € 3.565,- tot € 5.071,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur in de week).
  • een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, zoals een maandelijkse netto vergoeding van maximaal 45 euro netto voor een sportabonnement en veel vrije dagen (werk je 40 uur per week dan heb je maar liefst 208 uur verlof plus 112 extra vrije uren per jaar).
  • 8,33% vakantie-uitkering en 8,33% eindejaarsuitkering.
  • een reiskostenvergoeding van € 0,23 per kilometer.
  • gezelligheid: wij organiseren regelmatig koffiemomenten, kantoorborrels, jaarlijks gaan we een weekend op stap met elkaar en je kunt meedoen met pilatesles op dinsdag.
  • hybride werken is mogelijk voor één dag in de week.

Wat breng jij in

Je:

  • bent proactief en hebt een probleemoplossend vermogen.
  • neemt het voortouw in de (verdeling van de) uitvoer van alle werkzaamheden en ziet hierin mogelijke (toekomstige) knelpunten. Daarop neem je zo snel mogelijk actie en zorgt ervoor dat het werk niet stagneert. 
  • bent iemand die de rust en het overzicht kan bewaren, juist als het druk is. 
  • bent klant- en servicegericht en vindt het leuk om in je functie veel administratieve werkzaamheden te verrichten. 
  • begrijpt dat jouw werk onderdeel is van een groter geheel en dat dit dus ook gevolgen verderop in het proces kan hebben als er fouten worden gemaakt, denk aan de salarisadministratie of facturatie. 
  • check, dubbelcheck is voor jou niet meer dan logisch, niet alleen voor je eigen werk maar ook samen met jouw collega’s.
  • hebt aantoonbare ruime administratieve werkervaring, in een soortgelijke seniorfunctie op het gebied van complexe personeelsadministratie. 
  • beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • bent accuraat, ook als het drukker is.
  • hebt HBO werk- en denkniveau. 

Vragen

Wil je eerst nog wat meer informatie over deze functie? Dat kan natuurlijk. Neem dan contact op met Nienke van Zadelhoff, teammanager aios-service via telefoonnummer 030 227 27 18 of mail via n.vanzadelhoff[at]sboh.nl. Kijk ook op www.sboh.nl voor meer algemene informatie over onze organisatie. Mocht je nog iets willen weten over de procedure, dan kun je contact opnemen met Marcel Harms, HR-adviseur, via 06 1205 0289.

 Solliciteren

Ben je enthousiast over deze functie? Tof, wij nodigen je van harte uit om te solliciteren: ongeacht je leeftijd, gender, culturele achtergrond, van wie je houdt en wat je gelooft. Werken in een divers team maakt het werk leuker en zorg voor mooie resultaten in de samenleving.

Wij ontvangen je sollicitatie graag via onderstaand formulier. Maar je kunt ook jouw cv met korte motivatie mailen naar hr[at]sboh.nl. 

 

Op de hoogte blijven van SBOH?

Meld je aan voor SBOH-nieuws!