content header

Projectmanagement ondersteuner

Vind jij het leuk om samen met de projectleider de succesvolle ontwikkeling en uitvoering van projecten te waarborgen? Dan zoeken wij jou!

3.734,- tot 5.265,- bruto per maand (40-urige werkweek)

28 uur

HBO-opleiding

hybride werken mogelijk

Jouw nieuwe baan

Wat ga je doen?

Als projectmanagement ondersteuner ben je verantwoordelijk voor het bieden van administratieve en organisatorische ondersteuning van de projectorganisatie. Je rol richt zich op het waarborgen van een gestroomlijnde uitvoering van projecten en het handhaven van effectieve communicatie binnen de projecten.
Je:

  • ondersteunt de projectleider bij het opstellen, beheren, coördineren en actualiseren van de
    projectplannen.
  • coördineert interne en externe communicatie om de informatieoverdracht te optimaliseren.
  • je beheert de projectadministratie, inclusief status rapportages en status updates.
  • plant en organiseert vergaderingen, notuleert en waarborgt de opvolging van actiepunten.
  • assisteert resourceplanning en het houdt projectbudgetten bij.

Waar kom je terecht?

  • je komt bij SBOH werken, in gebouw 't Hart in Utrecht. Wij zitten op 3e en 4e etage.
  • de afdeling dienstverlening is een grote afdeling met meerdere teams en zit op de 4e etage.
  • je werkplek heeft een mooi breed beeldscherm. Ideaal om meerdere programma's naast elkaar open te hebben staan.
  • de koffie is lekker. En mocht je van thee houden, er is keuze genoeg.

Wat bieden wij

  • een dienstverband voor een jaar met de intentie het dienstverband voort te zetten voor onbepaalde tijd.
  • een salaris, afhankelijk van kennis en ervaring, tussen de € 3.734,- tot 5.265, - bruto per maand bij een fulltime dienstverband (40 uur in de week).
  • een aantrekkelijk arbeidsvoorwaardenpakket, zoals een netto vergoeding voor een sportabonnement, veel vrije dagen (werk je 40 uur per week dan heb je maar liefst 208 uur verlof plus 112 extra vrije uren per jaar).
  • 8,33% vakantie-uitkering en 8,33% eindejaarsuitkering.
  • een reiskostenvergoeding.
  • gezelligheid: wij organiseren regelmatig koffiemomenten, kantoorborrels, jaarlijks gaan we een weekend op stap met elkaar en je kunt meedoen met pilatesles op dinsdag.
  • hybride werken is mogelijk voor 1 dag in de week.

Wat breng jij in

  • een afgeronde opleiding op HBO werk- en denkniveau.
  • ervaring in projectmatig werken bij voorkeur in een vergelijkbare ondersteunende functie.
  • uitstekende organisatorische vaardigheden met oog voor detail en nauwkeurigheid. 
  • sterke communicatieve vaardigheden zowel mondeling al schriftelijk. 
  • een pro-actieve houding.
  • het vermogen om effectief in teamverband te werken.
  • je bent probleemoplossend en flexibel in het omgaan met veranderende prioriteiten. 

Vragen

Wil je meer weten over deze functie, dan kun je contact opnemen met Hidde Moerman, manager afdeling dienstverlening via 06 5920 0515. Mocht je nog iets willen weten over de procedure, dan kun je contact opnemen met Marcel Harms, HR-adviseur, via 06 1205 0289.

 

 Solliciteren

Wij ontvangen je sollicitatie graag via onderstaand formulier. Maar je kunt ook jouw motivatie en cv sturen naar hr@sboh.nl.

 

Op de hoogte blijven van SBOH?

Meld je aan voor SBOH-nieuws!